Koti »  Lahjoita

Lahjoita

Tule tukijaksi 20 €/kk

Uskomme, että kun kylvät tähän työhön, kylvät hyvään maaperään, sillä antaessasi tuleville sukupolville olet kanssamme mukana rakentamassa parempaa tulevaisuutta.  Suomen tulevaisuus ei ole jossain kaukana, se on tässä ja nyt, se on lapsissamme ja nuorissamme.

Lastemme ja nuortemme elämänsuunta voi olla hyvä ja siunattu ja me voimme olla mukana rakentamassa heidän sisäistä vahvuuttaan. Haluamme, että lapset tietämällä tietävät, että he ovat rakastettuja, tärkeitä ja ainutlaatuisia ja yhdessä taivaan Isän kanssa kykeneviä toteuttamaan sisäisiä lahjojaan ja unelmiaan.

Raamattu rohkaisee meitä sijoittamaan tuleviin sukupolviin (Psa 78).

Voit myös tulla mukaan rukoilemalla työmme puolesta, antamalla aikaasi, käyttämällä ammattitaitoasi tai lahjojasi työmme hyväksi.

Voit lahjoittaa alla olevalla lomakkeella verkkopankin kautta.

Antamalla katuosoitetiedot saat uutiskirjeen postitse.

Yhteystiedot tallennetaan rekisteriimme eikä tietoja luovuteta edelleen.

Painaessasi Lahjoita siirryt Checkout-palvelun tietoturvallisille sivuille, missä lahjoittaminen tapahtuu omilla pankkitunnuksillasi.

Toimitusehdot

Maksupalveluehdot (Checkout Finland Oy)

Ohessa vaihtoehtoisesti myös tilitiedot. Lähetä meille nimesi ja osoitetietosi sähköpostitse niin saat ilmaiseksi uutiskirjeemme postissa.

Myös muissa asiaan liittyvissä asioissa voitte ottaa yhteyttä Rehtori Jan Cedercreutziin 050 – 3392008  jan.cedercreutz@elisanet.fi

Sinua siunaten ja tuestasi kiittäen,

Saaja: Agape-keskus ry    Pankki: NORDEA

Tili: FI11 1478 3000 7062 96   Viite: 10016

Rahankeräyslupa RA/2023/746, voimassa toistaiseksi
Luvan myöntäjä: Poliisihallitus / arpajaishallinto
Luvan saaja: Agape-keskus ry (1464119-1)
Kerätyt varat käytetään Agape-keskus ry:n ylläpitämän Suur-Helsingin kristillisen koulun antaman kotiopetuksen järjestämiseen:

• Opetustyötä tekevien henkilöiden henkilöstökuluihin
  • Opetustilan vuokra- ja kiinteistökuluihin
  • Opetustilan kaluste-, materiaali- ja laitehankintoihin
  • Opetustilan siivous- ja ylläpitokuluihin
  • Opetushenkilöstön koulutuskustannuksiin
  • Oppilaiden ruokakuluihin
  • Opetustarvikkeisiin ja oppimateriaaleihin
  • Oppilashuoltokustannuksiin

Kymmenysperiaatetta kunnioittaen annamme 10% tuloista eteenpäin. Näitä varoja käytetään kristillisen kasvatustyön edistämiseen seuraavasti:

• Järjestämällä koulutustilaisuuksia, seminaareja ja opetustilaisuuksia kristillisestä kasvatuksesta ja muista kristillisistä teemoista
  • Julkaisemalla ilmaista kristillistä kasvatustyötä koskevaa lehtistä kaksi kertaa vuodessa
  • Tukemalla kristillistä mediatyötä
  • Tukemalla paikallisaseurakuntien lasten ja nuorten parissa tehtävää työtä sekä muuta kristillistä kasvatus- ja sosiaalityötä
  • Tukemalla kristillisten koulujen kautta tapahtuvaa ruuanjakoa köyhille lapsille kehitysmaissa (Ruokkikaa nälkäiset ry:n kautta).
  • Tukemalla East mission ry:n kautta tapahtuvaa katulapsityötä Venäjällä sekä lastenkotityötä Intiassa
  • Tukemalla Makor Hatikva ( Toivon lähde) nimistä kristillistä kotikouluperiaateella toimivaa koulua Israelissa
  • Tukemalla Fathers Heart järjestön kautta tapahtuvaa kristillistä kasvatusta Intiassa.

Comments are closed.